Na základě požadavků řetězců dm drogerie markt a Rossmann jsme do GDSN katalogu SYNFONY doplnili několik desítek nových atributů, které podporují kvalitnější prezentaci produktů pro on-line prodej.
Jejich vyplnění je dobrovolné, ale pokud těmto obchodníkům dodáváte, doporučujeme je využít. Doposud bylo možné tyto informace zasílat pouze prostřednictvím jiných systémů. Nově je lze zadat přímo v SYNFONY.
V katalogu se tyto atributy zobrazují nejčastěji pouze u relevantních kategorií výrobků, a to na základě jejich GPC klasifikace.
Přehled atributů dle jednotlivých oblastí:
2. Péče o pokožku
4829 Typ pokožky
4601 Kód cílové věkové skupiny
3. Krmiva pro zvířata
4829 Druh masa
5202 Speciální krmivo
4. Ostatní (v závislosti na GPC klasifikaci)
7051 Stupeň tvrdosti zubního kartáčku
5259 Koncentrace vůně (např. pro parfémy, vůně)
7066 Počet vrstev (např. pro toaletní papír, papírové kapesníky, kuchyňské utěrky)
5308 Velikost produktu (v CZ/SK pro dioptrie) (např. brýle)
4210 Léková forma (např. pastilky, sirup, náplast, kapky atd.)
4809 Tloušťka vlákna (DEN) (např. punčocháče, ponožky)
3028 Materiál produktu (pro baby care produkty = např. šidítka, kojenecké potřeby)
5. Obecné (možno vyplnit pro všechny kategorie zboží)
1080 Příslušenství součástí balení
1095 Je položka sezónní?
1825 Velikost balení (zda se jedná o jedno balení, dvojité balení či velké balení)
4877 Typ distribuce (privátní značka) (zda se jedná o privátní značku)
4603 Minimální doporučený věk
4604 Maximální doporučený věk